Vegán amerikai palacsinta cukor nélkül - A banán és a vanília édesíti meg

P. Szabó Fruzsi 2019. március 3.

Az amerikai palacsintában az a jó, hogy nincsen egy darab tökéletes receptje. Megszámlálhatatlanul sok változata van, sőt, akár magunk is alakítgathatjuk a receptúrát, a végeredmény csodás lesz.

Ha se sok időd, se sok alapanyagod nincsen, az alábbi verzió az ideális választás, a siker pedig garantált. A tészta búzaliszt- ,és mivel vegán, tejtermék- és tojásmentes is. Így azok is bátran fogyaszthatják, akik valamilyen érzékenységben szenvednek. Ez esetben figyeljünk oda, hogy a zabpehely, amit választunk, valóban gluténmentes legyen.

A banán szerepe kulcsfontosságú a keverékben. Egyrészt édesítőként szolgál, illetve tojás híján a kötőanyag funkcióját is betölti. A vaníliát semmiképpen se hagyjuk ki, mert egy remek, melegítő fűszer, amely nem csak csodás ízt ad, de kalóriamentesen varázsolja édesebbé a palacsinta tésztáját is.

img_1655-_1.jpg

Én egy csőrös mérőpohárban szoktam elkészíteni a tésztát, így kevesebb edényt piszkolunk össze és a tésztából is kevesebb veszik kárba. A sütésnél figyeljünk oda! Ha használunk sütőport és szódabikarbónát, a palacsinta gyorsabban megsül. Egy-egy oldalnak néhány perc is elegendő.

Fotó: Pataki-Szabó Fruzsi/ Só&Bors

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.hu/api/trackback/id/tr3814629866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.