Elindult a SPAR webshopja - Kíváncsiak voltunk, mit tud

Sági Zsófia 2019. május 10.

Egyre több magyarországi üzlet ad lehetőséget arra, hogy online webshopból rendeljünk élelmiszereket, anélkül, hogy ki kellene mozdulnunk otthonról. A legtöbb munkavállaló 17-18-ig dolgozik a munkahelyén, és utána még eltarthat 1-2 óráig is, mire hazaér, úgyhogy nincs ideje boltba menni. Nekik különösen nagy segítség lehet ez a szolgáltatás.

Május 6-án megnyitott a SPAR online webshopja, az ő sajtótájékoztatójukon jártunk, ahol sok mindent megtudtunk az online vásárlás menetéről, az áru minőségének biztosításáról és a kiszállítási folyamatokról.

Hova szállítanak ki?

A házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el. A bevont települések listáját ezen a linken éritek el. Arról nem volt szó, hogy tervezik-e a területek további bővítését a jövőben, egyelőre a főváros és vonzáskörzete van a középpontban. 

Nem csak azoknak érdemes igénybe venni ezt a szolgáltatást, akik sokáig dolgoznak - én például néha csak egy-egy kedvenc termékért járok az üzletbe, de mivel sajnos nem esik útba hazafelé a bolt, azt a pár árut jobban megéri majd interneten megrendelni. 

spar.jpg

Meddig és mennyiért történik a kiszállítás?

Az egyik fő kérdés, hogy hány óráig és mennyiért rendelhetünk. Heti hat napon keresztül, hétfőtől péntekig 8 órától 22 óráig, szombaton 8 órától 18 óráig rendelhetnek a vásárlók. A kiszállításért 499-999 forintot kell fizetni, míg 25.000 forint feletti vásárlás esetén a szolgáltatás ingyenes.

Lehetőség van a személyes, úgynevezett Drive-In–átvételre, ami 150 forint költséggel jár. Ha éppen útba esik az üzlet, vagy visszük a gyereket az iskolába, esetleg tartunk hazafelé a munkából, összekészítik a csomagot, és csak át kell vennünk, még az autóból sem kell kiszállnunk. Ilyen átvevőhelyek a pesterzsébeti, a diósdi és a szentendrei hipermarketekben találhatóak.  

A termékeket úgy válogatják össze, mintha maguknak vásárolnának

A termékeket környezetbarát papírtáskákba helyezik, aminek mi a Sóborsnál különösen örülünk. Ha attól félnénk, hogy az áru minősége nem lesz megfelelő, vagy nem olyan terméket fogunk kapni, mint amit rendeltünk, alaptalan a félelmünk. Az üzlet munkatársai azon az alapon válogatnak, hogy mi az, amit maguknak is megvennének, jó minőségű darabokat tesznek a kosárba, betanuláson is részt vettek. Az eszköz, amivel leolvassák a termék vonalkódját, jelzi, ha nem megfelelő áru van a munkatárs kezében, úgyhogy esély sincs a hibázásra. 

spar2.jpg

Hogyan zajlik a termékek hűtése?

A kiszállításig elkülönített tárolási és hűtési lánc szavatolja a termékek minőségének megőrzését. Felkészültek a különböző hőfokú élelmiszerek kezelésére, a fagyasztott és a hűtött terméket is pont olyan hőfokon kapjuk kézhez, mintha a boltban vettük volna meg. A mirelit termékeket például egy speciális akkus hűtő segítségével egészen a vásárló ajtajáig tudják a kellő hőmérsékleten tartani.

Milyen áruk közül válogathatunk, milyen felületen?

A webshop széles kínálatában minden termék szerepel, ami egy hipermarketben is, és azonos árakon szerezhető be a mintegy 18.000 árucikk. A szolgáltatás bármilyen platformon elérhető, éppúgy fut okostelefonokon, tableten, mint asztali számítógépeken. A webáruházban bankkártyával lehet fizetni. Az online shop dedikált telefonos és online ügyfélszolgálattal is rendelkezik, amely a kiszállítási időablakokhoz igazodva érhető el a vásárlók számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://sobors.hu/api/trackback/id/tr3114816006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.