Ingyenes gyümölcs az óvodáknak – így ünnepli szülinapját a Kifli.hu

4 éve változott meg örökre a bevásárlás: a Kifli.hu története

2019 decemberében indult el az első “kiflis autó”, ami már vásárlókhoz tartott a gondosan összekészített bevásárlásokkal. Az akkor még 10 járműből álló flotta napi pár száz címet teljesített, ami gyorsabban változott meg, mint azt bárki is gondolta volna. A cég a születésnapot a vásárlókkal közösen kívánja ünnepelni, lehetőséget biztosítva mindenkinek, hogy kipróbálhassa a friss élelmiszerek és széles választék ígéretét. Az ünneplés részeként a Kifli ezen a héten ingyenes gyümölcs és zöldség ellátmányt adományoz a kiszállítási területén működő óvodáknak, és az alsó rendelési értékhatárt több mint 60%-kal, a bűvös 4.444 forintra csökkenti a január 15-i héten. Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője elmondta:

Negyedik évfordulónk több mint egy mérföldkő; ez megerősíti küldetésünket, hogy az egészséges élelmiszerekhez mindenki elérhető áron jusson hozzá. Nem tudom jobb módját elképzelni az ünneplésnek, mint a legfiatalabb generációt segítve. Elkötelezettek vagyunk friss, minőségi élelmiszereket szállítani az óvodák számára, ezzel támogatva a következő generáció egészségét, és ez a heti felajánlásunk új szintre emeli az erőfeszítéseinket.

Pic1.png

A Tomas Cupr által alapított Rohlik már évek óta sikeresen működött Prágában és vonzáskörzetében, amikor elsőként a budapesti leányvállalat elindult. A pár fős kezdőcsapat toborzása még egy belvárosi kávézóban zajlott, a kőbányai raktár és iroda megtalálása után azonban felgyorsultak az események. Több ezer termékből álló választékkal és egy maroknyi futárral indult el a Kifli-kaland. 

A cég mottója az indulás óta ugyanaz: Jót enni, jól élni. A teljes háztartást lefedő online bevásárlás azóta is a piacon egyedülálló ajánlat, ami a kezdeti 4 órás kiszállításról mára akár 90 percre csökkent. A választék a kommersz márkákon jóval túlmutat. A Kifli büszke rá, hogy választékának több mint 80 százaléka magyar termelőktől, családi manufaktúráktól érkezik, ezzel nem csak a hazai gazdaságot támogatva, de minimálisra csökkentve a termékek útját, ami a frissességet garantálja.

Pic2.png

A siker elképesztő sebességgel jött meg, az első millió rendelés 2021 júniusig került kiszállításra, azóta exponenciálisan rövidül az idő a mérföldkövek között, 2023 decemberében már az 5 milliomodik vásárlást adták le. A flotta kétszáz autó fölé nőtt és a kiszállítási terület is bővült. 2022-re a Kifli már a legnagyobb forgalmú online élelmiszerbolt lett Magyarországon, annak ellenére, hogy a szolgáltatása egyelőre nem elérhető országosan.

A közvetlen, teljes egészében a vásárlót középpontba helyező ügyfélkezelés, a garantált frissesség és minőség, a mindig őszinte kommunikáció és a hibákból tanulva rendszert fejlesztő folyamatos változás az, ami sokak kedvencévé tette a Kiflit.

– fejtette ki a siker titkát Gabriel Makki.

Ezt is szeretjük