Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)
Te meg tudod fogalmazni, milyen borokat szeretsz? Most segítséget kapsz, és te is segíthetsz.
A Borháló november közepéig tartó trendkutatásában egy pár perces kérdőív kitöltése után tisztábban látsz majd saját választásaiddal kapcsolatban, ráadásul a borászoknak, borkereskedőknek is visszajelzést adhatsz, milyen borokat készítsenek, kínáljanak neked a jövőben.
Nem túlzás azt állítani, hogy a fogyasztó a készítésbe is beleszól? A Borhálónál nem. Ez a cég nem éri be azzal, hogy a pincészetek márkázott borait ügyes marketinggel eljuttassa a vevőkhöz.
Kathona Krisztián alapító tulajdonos víziója, hogy a vásárlói visszajelzések nyomán olyan tételek sorakozzanak a kereskedések polcain, amelyek a leginkább megfelelnek alkalomnak, helynek, de mindenekelőtt az egyes fogyasztók igényeinek.
Kathona ezért rendszeresen felkeresi a partnerpincészetek borászait, és együtt választják ki vagy házasítják azokat a borokat, amelyek azután exkluzívan jelennek meg a hálózat üzleteiben, vagyis csak a Borhálónál kaphatók. Az első emlékezetes bor, ami azonnal kedvenccé vált, Szőke Mátyás Legendáriuma volt, ezt követte a Prelude (Mészáros Pince), az Opus (Günzer Tamás), a Vividus Cuvée (Balla Géza), az Azúr (Feind Pincészet), a Pentaton cuvée (Tóth Ferenc), a Sziget White és Rose (Dubicz Pincészet).
- A bor mindig koncepció alapján készül, hosszas eszmecserét követően arról, hogy milyen típusú közönségnek milyen ízvilágú, mélységű, mennyire komplex, milyen illatintenzitású, mennyire táj- vagy fajtajelleges, egyszóval milyen stílusú és megjelenésű bort kívánunk készíteni– mondja Kathona Krisztián.
A munkafolyamatba a piacelemzéstől a bor vagy borcsalád kitalálásán keresztül a címkedizájnig vagy akár a kóstolóeseményekig minden beletartozik. A Borháló ráadásul arra törekszik, hogy ugyanazt a minőséget nagyobb kiszerelésben, vagyis árelőnnyel is megvásárolhasd. Ezt szolgálják a magnumpalackok: a Borbély Pincészettől a Tündérfi, Bock József Bel Cantója, Malatinszky Csabától a Liliomfi, a Szeleshát Szőlőbirtok borai stb. másfél literes kiszerelésben is kaphatók a kereskedésekben.
Szólj bele te is, válaszolj a kérdésekre! Ebben a kutatásban minden résztvevő „trendszetter”: számít a véleményed, hozzájárulhatsz a jövő stílusának formálásához. A kérdőív végén saját boros karakterednek megfelelő ajánlatot kapsz, és részt veszel a sorsoláson, amelyen a legszerencsésebbek borvidéki hétvégét vagy borválogatás-csomagot nyerhetnek.
Fotók: Borháló Budaörs