A NetPincért mostantól Foodpanda néven keresd: a szolgáltatás nem, csak a logó változik
Cikkek
Habkönnyű túrógombóc, ahogy a nagyi készítette: így nem fog szétesni főzés közben
Ropogós bőrű sült libacomb Márton-napra: így készítve lesz tökéletes
Ropogós
Laktató, serpenyős melegszendvics: sonka és sajt kerül a rétegek közé
Tartalmas lencseleves sok zöldséggel: pikáns és laktató
Így készül az ikonikus baszk sajttorta: szuper remegős és krémes
Kiadós, szaftos krumplipörkölt: ropogós kenyérrel és savanyúsággal kínáld
Ezért fontos a D-vitamin: hiánya fáradtságot és hangulatingadozást is okozhat
Foodpanda néven folytatja a működését szeptember végétől az egyik legnagyobb ételkiszállító, a NetPincér, a jól ismert piros-fehér logót magenta színvilág váltja fel.
A magyar alapítású cég 22 éve, 1999-ben lépett be az ételkiszállító piacra, és tavaly december óta már nemcsak meleg ételt, hanem alapvető élelmiszereket és háztartási eszközöket is kiszállít, NetPincér Market néven. A márka azonban újabb bejelentést tett: az újrapozicionálása mellett döntött, így szeptember végétől már Foodpanda néven találhatod meg őket.
Egységes márka
A NetPincér 2016-ban lett a több mint 50 országban megtalálható Delivery Hero cégcsoport tagja. A csoporton belül szeretnék egységesíteni a márkát, így Európán belül először Németországban, majd most Magyarországon vezetik be az új Foodpanda elnevezést. A rendelés menete változatlan marad, a vásárlók mobilalkalmazáson vagy weben keresztül kérhetik házhoz az ételeket, illetve a NetPincér által eddig és ezután is elérhető szolgáltatásokat.
A tulajdonos sem változik
A Foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája, amelyet már eddig is több ázsiai és európai országban használtak. A névváltoztatással nem cserélődnek a partnerek, megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak majd a több mint 4300 szerződött futárral, hogy kiszolgálják a körülbelül 2 milliós megrendelői bázist.
A felhasználók egyelőre még NetPincérként is ugyanúgy megtalálják az alkalmazást. A későbbiekben a rendelés is egyszerűbb lesz, hiszen egész Európában ugyanazzal az applikációval lehet majd házhoz szállíttatni az ételt.
Fotó: Soós Bertalan, Szász Eszter / Sóbors