Bevásárlás okosan: újabb 20 termékkategóriára biztosít extra kedvezményt a PENNY
Cikkek
Habkönnyű túrógombóc, ahogy a nagyi készítette: így nem fog szétesni főzés közben
Ropogós bőrű sült libacomb Márton-napra: így készítve lesz tökéletes
Ropogós
Laktató, serpenyős melegszendvics: sonka és sajt kerül a rétegek közé
Tartalmas lencseleves sok zöldséggel: pikáns és laktató
Így készül az ikonikus baszk sajttorta: szuper remegős és krémes
Kiadós, szaftos krumplipörkölt: ropogós kenyérrel és savanyúsággal kínáld
Ezért fontos a D-vitamin: hiánya fáradtságot és hangulatingadozást is okozhat
A kötelező 20 kategóriát kiegészítve további 20 árucsoportra terjeszti ki akcióit az üzletlánc.
A cikk létrejöttét a PENNY támogatta.
A PENNY még többet ad, mint 10 százalék! Ráadásul olyan kategóriákra is kiterjesztette a kedvezmények körét a vállalat, amelyek nem tartoznak a kötelezően előírt akciós termékcsoportok közé.
Így július 13-tól a kötelező 20 árucsoportot kiegészítve további 20 termékkategóriára terjeszti ki akcióit a Penny. A vásárlók így összesen már 40 árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat. A négy héten át tartó, hetente frissülő akció során az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek mellett többek között tisztítószerekkel, háztartási papírárukkal, fagylalttal és nassolnivalókkal egészül ki az akciós termékek választéka.
PENNY hűségprogram
Ráadásul a PENNY hűségprogramjába regisztrálókra további, havi 150 kedvezményes ajánlat vár a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében. Ezen felül a törzsvásárlói program számos további előnyt kínál, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat is biztosít. Mindezeken felül az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a születésnapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
„A PENNY számára továbbra is kiemelt fontosságú, hogy kiváló ár-érték arányú, mégis pénztárcabarát termékeket kínáljon vásárlói számára. A 20 – többnyire alapvető élelmiszereket lefedő – termékkörben előírt 10 százalékos kötelező árcsökkentésen felül eddig is nagyobb kedvezménnyel kínáltuk az árukat. Mostantól pedig négy héten keresztül újabb 20 kategóriával bővítjük a kedvezményt kínáló árucikkinek körét, ezek esetében legalább 30 százalék kedvezményt biztosítunk, és továbbra is havonta ezer terméket kínálunk jelentős árleszállítással, ezzel is segítve a hazai családokat” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY-ről
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
Akciók a PENNY-ben
A kötelező 20 termékkategóriát kiegészítve további 20 árucsoportra terjeszti ki akcióit a PENNY.
Promóció
Fotók: Getty Images