Bevásárlás okosan: újabb 20 termékkategóriára biztosít extra kedvezményt a PENNY

penny20
Legolvasottabb cikkek
Friss és ropogós

A kötelező 20 kategóriát kiegészítve további 20 árucsoportra terjeszti ki akcióit az üzletlánc.

A cikk létrejöttét a PENNY támogatta.

A PENNY még többet ad, mint 10 százalék! Ráadásul olyan kategóriákra is kiterjesztette a kedvezmények körét a vállalat, amelyek nem tartoznak a kötelezően előírt akciós termékcsoportok közé.

Így július 13-tól a kötelező 20 árucsoportot kiegészítve további 20 termékkategóriára terjeszti ki akcióit a Penny. A vásárlók így összesen már 40 árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat. A négy héten át tartó, hetente frissülő akció során az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek mellett többek között tisztítószerekkel, háztartási papírárukkal, fagylalttal és nassolnivalókkal egészül ki az akciós termékek választéka.

penny20-3

PENNY hűségprogram

Ráadásul a PENNY hűségprogramjába regisztrálókra további, havi 150 kedvezményes ajánlat vár a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében. Ezen felül a törzsvásárlói program számos további előnyt kínál, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat is biztosít. Mindezeken felül az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a születésnapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.

„A PENNY számára továbbra is kiemelt fontosságú, hogy kiváló ár-érték arányú, mégis pénztárcabarát termékeket kínáljon vásárlói számára. A 20 – többnyire alapvető élelmiszereket lefedő – termékkörben előírt 10 százalékos kötelező árcsökkentésen felül eddig is nagyobb kedvezménnyel kínáltuk az árukat. Mostantól pedig négy héten keresztül újabb 20 kategóriával bővítjük a kedvezményt kínáló árucikkinek körét, ezek esetében legalább 30 százalék kedvezményt biztosítunk, és továbbra is havonta ezer terméket kínálunk jelentős árleszállítással, ezzel is segítve a hazai családokat” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

penny20-2

A PENNY-ről

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.

Akciók a PENNY-ben

A kötelező 20 termékkategóriát kiegészítve további 20 árucsoportra terjeszti ki akcióit a PENNY.

Promóció

Fotók: Getty Images

Ezt is szeretjük