A NetPincért mostantól Foodpanda néven keresd: a szolgáltatás nem, csak a logó változik

foodpanda cover
Legolvasottabb cikkek
Friss és ropogós

Foodpanda néven folytatja a működését szeptember végétől az egyik legnagyobb ételkiszállító, a NetPincér, a jól ismert piros-fehér logót magenta színvilág váltja fel.

A magyar alapítású cég 22 éve, 1999-ben lépett be az ételkiszállító piacra, és tavaly december óta már nemcsak meleg ételt, hanem alapvető élelmiszereket és háztartási eszközöket is kiszállít, NetPincér Market néven. A márka azonban újabb bejelentést tett: az újrapozicionálása mellett döntött, így szeptember végétől már Foodpanda néven találhatod meg őket.

Egységes márka

A NetPincér 2016-ban lett a több mint 50 országban megtalálható Delivery Hero cégcsoport tagja. A csoporton belül szeretnék egységesíteni a márkát, így Európán belül először Németországban, majd most Magyarországon vezetik be az új Foodpanda elnevezést. A rendelés menete változatlan marad, a vásárlók mobilalkalmazáson vagy weben keresztül kérhetik házhoz az ételeket, illetve a NetPincér által eddig és ezután is elérhető szolgáltatásokat. 

foodpanda álló

A tulajdonos sem változik

A Foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája, amelyet már eddig is több ázsiai és európai országban használtak. A névváltoztatással nem cserélődnek a partnerek, megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak majd a több mint 4300 szerződött futárral, hogy kiszolgálják a körülbelül 2 milliós megrendelői bázist.

A felhasználók egyelőre még NetPincérként is ugyanúgy megtalálják az alkalmazást. A későbbiekben a rendelés is egyszerűbb lesz, hiszen egész Európában ugyanazzal az applikációval lehet majd házhoz szállíttatni az ételt. 

Fotó: Soós Bertalan, Szász Eszter / Sóbors

Ezt is szeretjük