A NetPincért mostantól Foodpanda néven keresd: a szolgáltatás nem, csak a logó változik
Cikkek
Így lesz igazán szép a mézeskalács díszítése: ez a fényes cukormáz titka
A chilis bab titka a fűszerezésben és a főzési időben rejlik
Ropogós
Almás-fahéjas zabkása sütőben sütve: tápláló és isteni reggeli
Ragacsos, ír krémlikőrös fudge: tökéletes gasztroajándék
10 ünnepi sült a karácsonyi asztalra: hagyományos és új kedvencek egy helyen
Karácsonyi narancsos, gesztenyés kuglóf: csak keverj össze mindent
Ehető karácsonyi dekorációk: 7 kreatív ötlet, hogy lenyűgözd a vendégeket
Foodpanda néven folytatja a működését szeptember végétől az egyik legnagyobb ételkiszállító, a NetPincér, a jól ismert piros-fehér logót magenta színvilág váltja fel.
A magyar alapítású cég 22 éve, 1999-ben lépett be az ételkiszállító piacra, és tavaly december óta már nemcsak meleg ételt, hanem alapvető élelmiszereket és háztartási eszközöket is kiszállít, NetPincér Market néven. A márka azonban újabb bejelentést tett: az újrapozicionálása mellett döntött, így szeptember végétől már Foodpanda néven találhatod meg őket.
Egységes márka
A NetPincér 2016-ban lett a több mint 50 országban megtalálható Delivery Hero cégcsoport tagja. A csoporton belül szeretnék egységesíteni a márkát, így Európán belül először Németországban, majd most Magyarországon vezetik be az új Foodpanda elnevezést. A rendelés menete változatlan marad, a vásárlók mobilalkalmazáson vagy weben keresztül kérhetik házhoz az ételeket, illetve a NetPincér által eddig és ezután is elérhető szolgáltatásokat.
A tulajdonos sem változik
A Foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája, amelyet már eddig is több ázsiai és európai országban használtak. A névváltoztatással nem cserélődnek a partnerek, megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak majd a több mint 4300 szerződött futárral, hogy kiszolgálják a körülbelül 2 milliós megrendelői bázist.
A felhasználók egyelőre még NetPincérként is ugyanúgy megtalálják az alkalmazást. A későbbiekben a rendelés is egyszerűbb lesz, hiszen egész Európában ugyanazzal az applikációval lehet majd házhoz szállíttatni az ételt.
Fotó: Soós Bertalan, Szász Eszter / Sóbors