
Elindult a SPAR webshopja - Kíváncsiak voltunk, mit tud
Cikkek


Eredeti répatorta recept: a legjobb dolog, ami történhet veled és a répával

Hagyományos kaszinótojás: vajtól és majonéztől krémes a töltelék
Ropogós

Padlizsános mártogatós marokkói módra: a gazdag fűszerezés a lelke

Tavaszi zöldborsóleves házi galuskával: friss és könnyed ebéd

Tartalmas szendvics grillezett tofuval: a füstös aromának képtelenség ellenállni

Egyszerű, parmezánnal sült brokkoligratin: könnyű köret húsok mellé

10 csodás tavaszi recept, amit kötelező elkészíteni: a tojásos nokedlitől a borsólevesig
Egyre több magyarországi üzlet ad lehetőséget arra, hogy online webshopból rendeljünk élelmiszereket, anélkül, hogy ki kellene mozdulnunk otthonról. A legtöbb munkavállaló 17-18-ig dolgozik a munkahelyén, és utána még eltarthat 1-2 óráig is, mire hazaér, úgyhogy nincs ideje boltba menni. Nekik különösen nagy segítség lehet ez a szolgáltatás.
Május 6-án megnyitott a SPAR online webshopja, az ő sajtótájékoztatójukon jártunk, ahol sok mindent megtudtunk az online vásárlás menetéről, az áru minőségének biztosításáról és a kiszállítási folyamatokról.
Hova szállítanak ki?
A házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el. A bevont települések listáját ezen a linken éritek el. Arról nem volt szó, hogy tervezik-e a területek további bővítését a jövőben, egyelőre a főváros és vonzáskörzete van a középpontban.
Nem csak azoknak érdemes igénybe venni ezt a szolgáltatást, akik sokáig dolgoznak - én például néha csak egy-egy kedvenc termékért járok az üzletbe, de mivel sajnos nem esik útba hazafelé a bolt, azt a pár árut jobban megéri majd interneten megrendelni.

Meddig és mennyiért történik a kiszállítás?
Az egyik fő kérdés, hogy hány óráig és mennyiért rendelhetünk. Heti hat napon keresztül, hétfőtől péntekig 8 órától 22 óráig, szombaton 8 órától 18 óráig rendelhetnek a vásárlók. A kiszállításért 499-999 forintot kell fizetni, míg 25.000 forint feletti vásárlás esetén a szolgáltatás ingyenes.
Lehetőség van a személyes, úgynevezett Drive-In–átvételre, ami 150 forint költséggel jár. Ha éppen útba esik az üzlet, vagy visszük a gyereket az iskolába, esetleg tartunk hazafelé a munkából, összekészítik a csomagot, és csak át kell vennünk, még az autóból sem kell kiszállnunk. Ilyen átvevőhelyek a pesterzsébeti, a diósdi és a szentendrei hipermarketekben találhatóak.
A termékeket úgy válogatják össze, mintha maguknak vásárolnának
A termékeket környezetbarát papírtáskákba helyezik, aminek mi a Sóborsnál különösen örülünk. Ha attól félnénk, hogy az áru minősége nem lesz megfelelő, vagy nem olyan terméket fogunk kapni, mint amit rendeltünk, alaptalan a félelmünk. Az üzlet munkatársai azon az alapon válogatnak, hogy mi az, amit maguknak is megvennének, jó minőségű darabokat tesznek a kosárba, betanuláson is részt vettek. Az eszköz, amivel leolvassák a termék vonalkódját, jelzi, ha nem megfelelő áru van a munkatárs kezében, úgyhogy esély sincs a hibázásra.

Hogyan zajlik a termékek hűtése?
A kiszállításig elkülönített tárolási és hűtési lánc szavatolja a termékek minőségének megőrzését. Felkészültek a különböző hőfokú élelmiszerek kezelésére, a fagyasztott és a hűtött terméket is pont olyan hőfokon kapjuk kézhez, mintha a boltban vettük volna meg. A mirelit termékeket például egy speciális akkus hűtő segítségével egészen a vásárló ajtajáig tudják a kellő hőmérsékleten tartani.
Milyen áruk közül válogathatunk, milyen felületen?
A webshop széles kínálatában minden termék szerepel, ami egy hipermarketben is, és azonos árakon szerezhető be a mintegy 18.000 árucikk. A szolgáltatás bármilyen platformon elérhető, éppúgy fut okostelefonokon, tableten, mint asztali számítógépeken. A webáruházban bankkártyával lehet fizetni. Az online shop dedikált telefonos és online ügyfélszolgálattal is rendelkezik, amely a kiszállítási időablakokhoz igazodva érhető el a vásárlók számára.